Verbetertips voor de buurtpagina

Dit forum is voor gebruikers van de (nieuwe) buurtpagina op de site van Nudge. Hier kun je wensen, opmerkingen en verbetertips plaatsen m.b.t. de functionaliteit van die webpagina.
Jullie input is belangrijk voor de uiteindelijke inrichting van de pagina.
Als je een trefwoord intypt start automatisch een zoekactie of jouw topic er al staat. Probeer zoveel mogelijk op elkaar te reageren en de discussie aan te gaan – met argumenten natuurlijk – zo ontstaan de beste ideeën. En breng ook je stem uit – je hebt er 25 te verdelen – de meeste stemmen gelden in dit geval.

Welke functionaliteit wil jij graag zien op de buurtpagina (of juist niet)

U heeft al uw stemmen gebruikt en kunt daardoor geen ​​nieuw idee plaatsen. U kunt wel nog steeds zoeken en reageren op bestaande ideeën.

Er zijn twee manieren om meer stemmen te krijgen:

• Wanneer een beheerder een idee sluit waarop u heeft gestemd, zult u de stemmen van dat idee terugkrijgen.
  • U kunt uw uitgedeelde stemmen van een open idee nog verwijderen.
  • To see ideas you have already voted on, select the “My feedback” filter and select “My open ideas”.
(denken…)
Reset

Voer uw idee in en we zullen gelijken controleren of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

Als een soort gelijk idee al bestaat, kunt u deze stemmen geven en een opmerking plaatsen.

Als het niet bestaat, kun je je idee plaatsen zodat anderen erop kunnen stemmen.

Voer uw idee in en we zullen gelijken controleren of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

• Populaire ideeën
  • Top ideeën
  • Nieuwe ideeën
    1. "Open huis" fietstocht door de wijk / het dorp voor Zonnekracht actie

Ter voorbereiding van een buurt / dorpsbijeenkomst kwam het bij me op om een "open huis"fietstocht te organiseren langs mensen die Zonnepanelen op hun huis hebben. De burgemeester van de Haarlemmermeer woont ook in mijn dorp en hij was er gelijk voor! Wilde zelfs wel meefietsen. Bovendien kun je alle huiseigenaren/huurders met zonnepanelen mee laten werken aan bekendheid rond je bijeenkomst

2 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google
      Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
      Je hebt nog over! (?) (denken…)
    2. verzenden berichten

Graag een kopie van het bericht ook verzenden naar de verzender, zodat die kan zien hoe het bericht er uit ziet en of het 'werkt'.

Het is mij nog niet gelukt om een bijlage (pdf) toe te voegen. Op het scherm blijft dan heel lang op 'verzenden' staan.

5 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
    3. Broedplaats en NudgeLab op de buurtpagina

Zodra bewoners kenbaar maken wat ze aan het doen zijn, en wat ze zouden willen, kan er meer doelgericht geNudged worden. Zo kunnen medebewoners ook aangeven wat ze een goed idee vinden, daarmee kunnen de Nudges op een breder draagvlak rekenen.

12 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    4. vindbaar

Maak een samenhangend geheel van de nudge website, en de daaronder vallende activiteiten. het lijkt wel los zand, er is geen duidelijke structuur.

1 stem
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    5. Hoe kan je een postcodegebied toevoegen?

Ff snel ideetje. Ik heb alleen 1079 en dat is niet zoveel; er kan nog meer bij. Toevoegen op basis van straatnaam (niet postcode) zou ook handig zijn.

4 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    6. Ik zou graag een overzicht van alle buurtburgeRmeesters

Ik zou graag een overzicht van alle buurtburgeRmeesters en de mogelijkheid elkaar vragen te stellen of te reageren

5 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    7. Ik wil graag kunnen zien hoe het 'werven' gaat in andere buurten.

Hoeveel buurtburgermeesters hebben hun oproep al verstuurd, hoeveel nudgers zitten er in elke buurt en hoeveel melden zich aan.

8 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
  • Don’t see your idea?
  • Plaats een nieuw idee…
  • Verbetertips voor de buurtpagina

Kennisbank en Helpdesk